infoparlam

Herritarren arreta

Herritarren arreta zerbitzua Diputatuen Kongresuko unitate bat da eta haren helburua da erakundeek, organismoek eta publiko orokorrak egindako Ganberarekin lotutako informazio eskaerei erantzutea, besteak beste gai hauen ingurukoak:

1.  Parlamentuko jarduera: izapidetze egoeren inguruko galderei erantzutea, aldizkari ofizialei eta bilkura egunkariei erreferentzia eginda.

2.  Parlamentuko organoen osaera.

3.  Gorte Nagusietako kidegoetarako oposizioak.

4.  Diputatuen Kongresuaren babesletza duten bekak.

5.  Ondasun eta zerbitzuen lehiaketak.

 

Herritarren arreta unitateari informazio eskaerak helarazteko bide hauek erabil daitezke:

Telefono bidezko arreta:    91 390 62 96

Fax bidezko arreta:      91 390 60 20

Helbide elektronikoa:   informacion@congreso.es

Posta helbidea:            Dirección de Comunicación - Atención al Ciudadano

                                   Plaza de las Cortes, núm. 1

                                   28014 Madrid