Camiño de navegación
Navigation Menu
- Actualidade
- Iniciativas
- Intervencións
-
Actividade Internacional
- Liñas directrices da actividade internacional
- Asembleas Parlamentarias Internacionais
- Actividade internacional da semana
- Visitas de xefes de Estado ás Cortes Xerais
- Viaxes de delegacións oficiais
- Viaxes de Comisión
- Conferencias parlamentarias da Unión Europea
- Foros Parlamentarios
- Cooperación Parlamentaria
- Datos económicos
- Histórico
- Unión Europea
Iniciativas
VIII Lexislatura
Proposición no de Ley en Comisión.
Proposición no de Ley relativa a la incorporación y/o fomento de la lengua catalana en la enseñanza secundaria y universitaria. (161/000213)
Presentado o 27/07/2004
, cualificado o 07/09/2004
Autor
Resultado tramitación
Aprobado con modificaciones
Comisión competente
Tramitación seguida pola iniciativa
Comisión Constitucional Publicación desde 07/09/2004 hasta 13/09/2004
Comisión Constitucional Mesa - Acuerdo desde 13/09/2004 hasta 21/09/2004
Comisión de Educación y Ciencia Mesa - Acuerdo desde 21/09/2004 hasta 22/09/2004
Comisión de Educación y Ciencia Votación desde 22/09/2004 hasta 22/02/2005
Concluido - (Aprobado con modificaciones) desde 22/02/2005 hasta 01/03/2005
Comisión Constitucional Mesa - Acuerdo desde 13/09/2004 hasta 21/09/2004
Comisión de Educación y Ciencia Mesa - Acuerdo desde 21/09/2004 hasta 22/09/2004
Comisión de Educación y Ciencia Votación desde 22/09/2004 hasta 22/02/2005
Concluido - (Aprobado con modificaciones) desde 22/02/2005 hasta 01/03/2005
Boletíns
-
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-66 de 13/09/2004 Pág.: 14
Iniciativatexto íntegro | PDF -
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-74 de 27/09/2004 Pág.: 17
Pasa a tramitarse en otra Comisióntexto íntegro | PDF -
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-162 de 01/03/2005 Pág.: 21
Enmiendastexto íntegro | PDF -
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-162 de 01/03/2005 Pág.: 21
Aprobacióntexto íntegro | PDF
Diarios de Sesións
-
DS. Congreso de los Diputados Núm. 196 de 22/02/2005 Pág.: 11
Comisión de Educación y Cienciatexto íntegro | PDF