Camiño de navegación
Navigation Menu
- Actualidade
- Iniciativas
- Intervencións
-
Actividade Internacional
- Liñas directrices da actividade internacional
- Asembleas Parlamentarias Internacionais
- Actividade internacional da semana
- Visitas de xefes de Estado ás Cortes Xerais
- Viaxes de delegacións oficiais
- Viaxes de Comisión
- Conferencias parlamentarias da Unión Europea
- Foros Parlamentarios
- Cooperación Parlamentaria
- Datos económicos
- Histórico
- Unión Europea
Iniciativas
IX Lexislatura
Proposición no de Ley en Comisión.
Proposición no de Ley relativa a que las Escuelas Oficiales de Idiomas que lo soliciten puedan impartir docencia de los niveles avanzados C-1 y C-2, así como expedir la oportuna certificación, modificando el Real Decreto 1629/2006 y a que los Certificados de Aptitud y de Ciclo Elemental conserven la misma validez que tenían antes de la promulgación del Real Decreto 1629/2006 a los efectos de concurso de traslados y para la baremación de méritos de las convalidaciones diversas. (161/000176)
Presentado o 04/06/2008
, cualificado o 10/06/2008
Autor
Resultado tramitación
Rechazado
Comisión competente
Tramitación seguida pola iniciativa
Comisión de Educación, Política Social y Deporte Publicación desde 10/06/2008 hasta 16/06/2008
Comisión de Educación, Política Social y Deporte Mesa - Acuerdo desde 16/06/2008 hasta 17/02/2009
Comisión de Educación, Política Social y Deporte Votación desde 17/02/2009 hasta 24/02/2009
Concluido - (Rechazado) desde 24/02/2009 hasta 10/03/2009
Comisión de Educación, Política Social y Deporte Mesa - Acuerdo desde 16/06/2008 hasta 17/02/2009
Comisión de Educación, Política Social y Deporte Votación desde 17/02/2009 hasta 24/02/2009
Concluido - (Rechazado) desde 24/02/2009 hasta 10/03/2009
Boletíns
-
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-34 de 16/06/2008 Pág.: 30
Iniciativatexto íntegro | PDF -
BOCG. Congreso de los Diputados Núm. D-160 de 06/03/2009 Pág.: 19
Rechazadatexto íntegro | PDF
Diarios de Sesións
-
DS. Congreso de los Diputados Núm.206 de 24/02/2009 Pág: 2
Comisión de Educación, Política Social y Deportetexto íntegro | PDF